.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراهی مسئولین مازندرانی در ساخت سریال پایتخت2
چرا حميدي و طاهايي به پايتخت رفتند؟
شمال نیوز:آن ها از اين كه زبان و فولكلورشان دستمايه طنز و تمسخر شده معترض بودند. صداي اعتراض ها به پايتخت رسيد اما سازندگان پايتخت را خيالي نبود چون صدا و سيما و به ويژه مركز تبرستان با همان تواني كه روزي در آذربايجان كنار مردم ايستاد اين بار در برابر مردم مازندران ايستاد.

شمال نيوز: در جريان درج تصويري در روزنامه ايران كه هم وطنان عزيز آذري را به خشم و اعتراض واداشت، يكي از جدي ترين و پا به كار ترين حاميان اين اعتراض، صدا و سيماي مركز آذربايجان به مديريت بهرام حميدي بود. حميدي كه آذري و مفتخر به پيشينه خود بود تمام توان صدا و سيما را بسيج كرد تا جريان اعتراض به روزنامه ايران به قوت و قدرت تداوم داشته باشد.

او همراه و همدل مردم شد و لحظه اي از اعتراض و فرياد و انعكاس خشم مردم كوتاه نيامد. حميدي سالها بعد و اين بار به عنوان مسوول صدا و سيماي مازندران با اعتراض رساي ائمه جمعه، نمايندگان و مديران و رسانه ها و هنرمندان و اساتيد و نخبگان مازندران در برابر سريال پايتخت مواجه شد. اعتراض ها روز به روز بيشتر ميشد و طيف وسيع و متنوعي از مردم نسبت به تحقير و توهين فرهنگ و هويت و ارزش هاي مازندران موضعي محكم گرفتند.

 

آن ها از اين كه زبان و فولكلورشان دستمايه طنز و تمسخر شده معترض بودند. صداي اعتراض ها به پايتخت رسيد اما سازندگان پايتخت را خيالي نبود چون صدا و سيما و به ويژه مركز تبرستان با همان تواني كه روزي در آذربايجان كنار مردم ايستاد اين بار در برابر مردم مازندران ايستاد.

حميدي مثل آذربايجان نيروها و توانش را بسيج كرد، اما اين بار نه براي دفاع از فرهنگ مازندران كه براي دفاع جانانه از تحقير كنندگان اين فرهنگ. سوال اساسي در آن روزها اين بود: آيا حميدي در آذربايجان جرات و اراده و توان اين را داشت كه از تحقير كنندگان فرهنگ غني و با ارزش آذري دفاع كند؟ آن چنان كه از پايتخت كرد؟ نه به هيچ وجه. چون او ارادت و علاقه وافري به فرهنگ و زبان خود دارد. او هم چنان كه هر مازندراني به فرهنگ خود عشق مي ورزد به پيشينه آذري خود ميل زايد الوصفي دارد. اما تعصب و ارادت او تنها و تنها معطوف به ريشه هاي خودش هست و نه فرهنگ مازندران.

هم چنان كه مهندس طاهايي به غرب استان و زبان و فرهنگ آن ديار ارادت دارد و تحقير فرهنگ اين سوي مازندران او را نمي آزارد. تصور كنيد پايتخت درباره خانواده اي از چالوس، رامسر يا تنكابن بود، ترديد نكنيد هم استاني هاي عزيز ما در غرب استان چنان فضايي بر عليه سريال مي ساختند كه احتمالاسيروس مقدم براي هميشه با سريال سازي خداحافظي ميكرد و در چنان حالتي شك نكنيد طاهايي هم محكم و با قدرت به ميدان ميامد و در وصف فرهنگ غرب استان چكامه ها مي سرود. نشانه هاي اين ارادت روشن است: بشماريد او طي اين سالها چند بار به غرب استان سفر كرد و چند بار به شرق استان؟ چند بار به دور افتاده ترين روستاهاي تنكابن و چالوس و نوشهر رفت و چند بار به ارتفاعات نكا و بهشهر و گلوگاه و ساري و بابل؟ نه واقعا بشماريد و مقايسه كنيد( استاندار هم فبل از تكذيب حقيقتا بشمارند و مقايسه كنند) مقايسه كنيد و حيرت كنيد از اين تفاوت فاحش.

اين بار با پي گيري عجيب و باورنكردني حميدي، استاندار خود شخصا به سراغ پايتختي ها ميرود و چنان خدا قوتي به ايشان ميگويد كه حيرت همگان را بر مي انگيزد. عكس هاي يادگاري گرفته ميشود و شبكه يك هم همه لحظه ها را با ثبت ميكند تا ديگر كسي جرات اعتراض نداشته باشد. استاندار مصاحبه ميكند و ميگويد اين بار قرار است از ارزشهاي مازندران گفته شود، از كجا ميدانيد آقاي استاندار؟ از كجا ميدانيد وقتي خود نويسنده، خود كارگردان هم هنوز نمي دانند در جزييات قرار است چه اتفاقي بيفتد؟ از كجا ميدانيد و قتي طنابنده(نويسنده فيلمنمامه) خود اذعان كرد كه بسياري از ايده ها و سوژه ها و تكه كلام ها در حين فيلم برداري به سريال اضافه ميشوند؟ از كجا ميدانيد وقتي اساس اين سريال طنز است و اساس طنز اين سريال لهجه و لحن مازندراني ها و ساده دلي و ساده لوحي قهرمانان سريال است؟ پاسخ اينكه چرا حميدي و طاهايي از اين همه تمسخر و تحقير فرهنگ مازني آزرده نمي شوند و به خدا قوت گويي پايتخت نشينان ميروند شفاف تر از اين حرف هاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 دي 1391
جالوسي ها هم از مشائي رودست خوردند مازندران سه علي آباد داره كه هر سه تاي اونهم در جالوس.از نظر لهجه هم دقيقا مثل ساير شهرهاي مازندران.جناب مشائي براي مركزيت كردن تنكابن و رامسر از هر روشي استفاده ميكنند.سركوب كردن تك تك شهرهاي مازندران.بزعم مشائي تاوان تمسخر تحقير رشتي ها و ترك ها را مازني ها بايد بدهند.بهتر حضورا در محل فيلمبرداري و صداوسيما تحصن كنيم و با جديت بيشتري دنبال كنيم.‏
نا شناس 12 دي 1391
آقای حمیدی برای تمدید بازنشستگی رفت ولی طاهایی رانمی دانیم
نا شناس 12 دي 1391
آقای مهندس طاهایی شما دیگه چرا؟
بخدا فکر می کردم شما در مقابل آنها خواهید ایستاد ولی خیلی ناراحت شدم
جولائي 12 دي 1391
من برای شهر خود (ساری) آرزو هايي دارم ... سالیان دور در اوان جوانی هرگاه در کوچه, خیابانهای شهرم ساری قدم می زدم این موضوع در ذهن من مدام تداعی می شد اگر من مسئول شهری باشم اولین گامی که برای شهرم برخواهم داشت , چه خواهد بود و چگونه می توانم به شهرم خدمت کنم؟ شهرم چه کمبود و چه مزیتهایی برای پیشرفت دارد ؟چه کنم مردم شهرم خوشحال شوند ؟ و چه اقدامی مردم شهرم را در رفاه قرار می دهد؟ احداث خیابانهای وسیع وزیبای جدید ؟ ساختن پلها و زیرگذرها؟ افتتاح مراکز خرید شکیل و دلربا؟یا تشویق به سرمایه گذاری در زمینه هتل سازی و ایجاد مراکز تفریحی برای جلب گردشگران و کسب درآمد برای شهروندان؟ راه اندازی سیستم حمل و نقل مدرن وارزان شهری؟ ازبین بردن فاصله طبقاتی محلات در تمام نقاط شهربا دادن امکانات شهری به تمام محلات شهر بطور یکسان و بدون تبعیض ؟ این سوالات ذهن کنجکاوم را به چالش می کشید چرا باید بلوار کشاورز و محلات اطراف آن پایین شهر تلقی شود؟ و در مقابل فقط نقاط کوچکی بطور نصف و نیمه از امکانات شهری برخوردارباشند؟ چرا چهره شهر هیچ گاه عوض نمی شود اگر دهه ها از ساری دور بوده باشی پس از آمدن به این شهر هیچ تغییر محسوسی را احساس نمی کنی چرا شهرم در این حالت ایستایی قرار گرفته ,گره کور کجاست ؟و باید دید چه چیز موجب شده است برخی از نقاط, پایین شهر معروف شده و در سایه سنگین آن از پیشرفت و سرمایه گذاری محروم مانده اند؟ مگر اسلاف ما به این موارد نیندیشیده اند تا راهی برای حل این معضل پیدا کنند, حال که چندین دهه از عمرم می گذرد این اندیشه همچنان با من است ودست از سرم بر نمی دارد با خودم تصمیم گرفتم برای عملی ساختن اندیشه ئ بی آلایشم خودم پای به عرصه گذارم راهکاری بیندیشم تا تمام خیابانها و کوچه ها و محلات , بالای شهر اطلاق شوند , دیگر شهر به دو قطب بالا و پایین تقسیم نشود این مهم اجرایی نخواهد شد مگر در سایه تدابیرصحیح در جهت یکسان سازی شیوه های شهر سازی.... در سالیان متمادی افراد سودجو باخرید زمینهای بزرگ بدون رعایت مقررات مربوط به تفکیک اراضی شهری زمین را به قطعات کوچک تبدیل نموده که کوچه های باریک و غیر قابل عبور و خانه هایی غیر استاندارد و عدم وجود هرگونه امکانات و زیر ساخت شهری ازقبیل کانالهای فاضلاب , ایجاد فضای سبز مفید و دایر نمودن بوستانهای شهری برای اوقات فراغت شهروندان نتیجه عدم توجه مسئولین شهری به تفکیک اراضی شهری بوده است. به نظر می رسد باید دست بکار شد و وضعیت موجود را اصلاح کرد واز هر گونه تخطی جلو گیری کرد از ساخت و ساز غیر مجاز ممانعت به عمل آورد شیوه اخذ مجوزات را آسانتر نمود مردم را تشویس به مراجعه به متصدیان شهری کرد و هنگام تهیه زمین و نحوه ئ ساخت مشاوره های لازم را به آنها بدهیم تا پس از احدا ث بنا در کمسیونهای ماده صد سرگردان نشده تا متوسل به این آن شده که بطریق غیر قانونی خود را از چنگال قانون برهانند باشد در پناه لطف ایزد دست در دست هم دهیم به مهر ,شهر خویش را کنیم آباد به عنوان فرزند کوچک ساری غبار غم و کهنگی از رخ زیبایش بزداییم . م
مازندرانی اصیل 12 دي 1391
عرض شود کلیه پایتخت نشینها همه ما را شمالی ،رشتی و کله ماهی خور میدانند.
سیروس مقدم خیلی زرنگ بود مجوز ساخت اصلی فیلم را هم از استاندار و هم از رئیس صدا و سیما گرفت.
دیگه اگه ملت نسبت به توهین فرهنگشان اعتراض کردند حرفی باقی نمی ماند.
فقط عنوان کنم الا تهرانیا انصاف میکن . . . تویی یا من.
آقای استاندار و آقای حمیدی کاش ابزار نمیشدید.آقای حمیدی و آقای استاندار فقط فکر کنید چطوری ابزار شدید؟
مهدي 12 دي 1391
تو رو خدا با اين تعصب هاي بيجا و بي منطق، بيشتر از اين آبروي مازندراني ها رو نبريد.
بخدا اين حرفها نشاندهنده غيرت و عشق به آب و خاك نيست.
لطفاً با اين مطالب بيهوده سعي در جوسازي نكنيد، هنوز درصد مردم فهيم اين استان خيلي بيشتر از كسانيه كه فريب ظواهر رو مي خورند.
نا شناس 12 دي 1391
نفرین باد بر کسانی که فرهنگ غنی مازندران را به سخره میگیرند
تقی زاده 12 دي 1391
لطفا سایت نظر سنجی درمحکومیت این اقدام نابجا تهیه نمائید.تهرانی الساکن، بابلی الا صل.
نا شناس 12 دي 1391
در حیرتم که نماینده های مازندران در خواب هستند. اگه این سریال توهین به خانواده مازندران نیست شما بیائید و به ما در یکی از این رسانه های محلی بفرمائید و ما هم سر تعظیم بیائیم. فقط از حضرت آیت الله طبرسی تشکر می کنیم واقعا مقتدرانه واکنش نشان داد. الآن هم از وجود گرانقدرشان می خواهیم مدافع فرهنگ و منش ولایی ما مازنی ها باشند. و همانند مرحوم آیت الله روحانی (ره) به آنها تذکر دهند. بخدا پدربزرگ مازندرانی علاوه بر دارا بودن بصیرت و علم لازم از اقتدار برخوردار است و مورد خنده دیگران نیست و دارای احترام خاصی در بین دیگران است و ساده لو نیست.
این فیلم طنز است. اگر قرار است طنز باشد باید موضوع و کاراکتر های آن کلی باشد نه برای عده ای خاص از این سرزمین باشد.
به خدا همه همکلاسی هایمان از سایر نقاط کشور در ارتباط تلفنی با ما ما را نقی خطاب می کنند و تصور آنها در خانواده ما اینگونه مجسم است. اگر آقای حمیدی و طاهایی برای خود ادله دارند بیایند بیان کنند چه اشکالی دارد ما را در این جهت به آگاهی برسانند.
سوال من از آقای حمیدی بعنوان یکی از مدافعان این سریال اینست:
آیا ما در مهمان نوازی برای ایشان کم کاری کردیم شما که از ولایت دیگر در اینجا سکنی گزیدید چه چیزی از ما دیدید که حداقل در شناخت خانواده مازندرانی از آنها در قالب یک هنرمند که شما باشید انتقاد نمی کنید
نا شناس 12 دي 1391
من مدت 9 سال و اندی در تهران و تبریز به جهت شغلی ساکن بودم. تهرانی ها در مجموع آده های خوبی هستند . ما باید از استاندار و رئیس صدا و سیمای ساری گله کنیم. بازخورد این فیلم در تمام کوچه پس کوچه ها شده نقی و مسخره خانواده های مازندران و شمالی و ما هیچ دفاعی هم نمی توانیم بکنیم چون طنز بیسار سخیف و نادرستی است. چون در بین ما چنین چیزی اصلا وجود ندارد بنا بر این هیچ ابزاری برای دفاع نداریم.
نا شناس 12 دي 1391
امیدی به این رسانه ملی در مازندران نداریم .آنها از تمام زوایا دارند فرهنگ مازندران را "چاله میدانی" نشان دهند و همش می خوان گویش های نا جا و آهنگ های نا مناسب و موضوع نادرست و و ... همه و همه
چرا باید استاندار برای رسمیت بخشیدن این سریال به سر صحنه می رفت
در صدا و سیما داره چندین و چند برنامه تولید می شود .
برنامه ای که اینهمه مردم از پخش آن ناراضی هستند(حتی این افراد کم هم باشند) استاندار بیکار است که باید این فیلم را بازدید کند.
یقین دارم استاندار خودش هم پشیمان است
نا شناس 12 دي 1391
شمال نيوز مطلب بدي ننوشتم كه درجش نكرديد .بهترين روش تحصن كردن در محل فيلمبرداري كه شايد از رو برن.‏
نا شناس 12 دي 1391
چه اصراریه که شما دارید که میخواید بگید توهین بوده
والا ما که توهینی ندیدیم
هر چی ام این ور و اونور نظرسنجی مجازی و حقیقی دیدیم این بوده که اکثریت سریالو خوب دیدن
کوتاه بیاید
علیابنالحسیالمتکارنی 12 دي 1391
این امر توان رسانه های مازندران وگلستان را می طلبد که در تنویر افکارعمومی از همه توانشان بهرگیرند و اطلاع رسانی دقیق وبه موقع کنند . واز امامان محترم جمعه که تریبون نمازها جمعه دست آن هاست بخواهند در خطبه های خود از ضرغامی بخواهند نیروی بومی جایگزین حمیدکند زیرا کسی که مازندرانی نیست دغدغه فرهنگ آن سامان را ندارد و برایش اهمیت ندارد که فرهنگ بومی به تمسخر گرفته شود . یا نه .
نا شناس 12 دي 1391
ضمن تشکر از مسئول سایت شمالنیوز می خواهم نمایندگان مازندران هم کمی به خود بیایند و برای رضای خدا و شادی روح شهدای مازندران جلوی این فیلم که جفای بزرگ درحق ماست را بگیرد
ن 12 دي 1391
حدود 20 نماینده مازنی مجلس اینقدر توان ندارند جلوی این سریال را بگیرند اینقدر ناتوان هستند قسمت اول این سریال چندتا نماینده ها سر و صدا کردند ولی الان چرا ساکتند اینها منتظرند سریال ساخته شود و تحقیرها انجام و تمام شد اونوقت می آیند محکوم می کنند نماینده ساری مجلس قبلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم بود که این بلا سر مازنی ها اومد ایندفعه که جای خود دارد........
ساروی باتعصب 12 دي 1391
بابا این استاندارفقط حرف خوب زدن بلده کاردیگه که بلدنیست رفت یه حرفی زدویه چنتاعکس هم گرفت ویک حرکت تبلیغاتی هم کرددیگه به بقیه کاراش فکرهم نمیکنه چون فقط به جایگاه خودش فکرمیکنه ضمنااون توانایی خودشودراین مدت نشون داده اکثرکارخانه های مازندران تعطیل شده آقایون بجای حضوردربین کارگرای کارخانه وشنیدن درددلهای کارگراوحل مشکلاتشون میرن سرضبط یک سریال استانداربه این جلفی من ندیدم بابا به خداکارگرای کشت وصنعت ونساجی وده هاکارخونه ورشکسته دیگرمازندران زن وبچه دارن
رسول 12 دي 1391
چرا به زور میخوایید نظر خودتون رو به کل مازندرانی ها غالب کنید؟حالا چون شما دوست ندارید این سریالو پس هیچ کس نباید دوست داشته باشه؟اگه آقای حمیدی هم بابت کاریکاتور روزنامه ایران رفت، اشتباه کرد . یه جوی ایجاد شده که خیلی ها از اون سوء استفاده کردند. مثل کاریکاتور روزنامه شرق که تبرئه شد.من به عنوان یه مازندرانی خیلی این سریال رو دوست دارم.
نا شناس 12 دي 1391
بنده هم در تائید حرفهای همشهری عزیزم عرض می کنم شمال نیوز هم بزرگواری کند و نظر سنجی کند ببینیم مردم مازندران آیا این فیم را توهین به خود می دانند یا چیزی غیر از آن است
نا شناس 12 دي 1391
مازندران دیار علویان است نباید هویت ما را یک آبادانی که آمده است و در مازندران بزرگ شد و نمک خورد و نمکدان شکست سست کند علمای ما امروز به اتفاق این عمل را قبول ندارند و منتظر باشند که به زودی باید از مردم مازندران عذرخواهی کنند
مگر مهران مدیری کم فیلم طنز ساخت او هیچگاه به قومیتی توهین نکرد همه موارد فیلمنامه بصورت نکره و فرضی بود ولی این تهیه کننده طنز را از خانواده مازندرانی شروع کرده و گویی فقط می خواسته ما را مورد مضحکه قرار دهد
از استاندار بزرگوارمان واقعا ناراحتیم ولی امید داریم که ایشان هم اقدام خواهند کرد
سوادکوهی 12 دي 1391
با سلام از قدیم گفته اند کنس چو کنس دار بن ره زنده وقتی در ماجرای مرحوم کردان لیدر استیضا ایشان یک مازندرانی بوده ومتاسفانه ما مازنی ها بندرت از همشهری های خودمان که دارای پست مدیریتی می شوند حمایت می نمایم وغریب پروری افراطی را پیشه خود می کنیم وجود چنین مسائلی طبیعی وعادی خواهد بود
رضا 12 دي 1391
متاسف هستم برای شمال نیوز با این طرز تفکر
نا شناس 12 دي 1391
واقعا که... متاسفم
نا شناس 13 دي 1391
صداوسیمای مازندران راخراب کرده بخاطر این سریالها است ضرغامی ازایشان حمایت میکند دیگرچه انتظاری داریم ازایشان فقط عشق ماساروی ها مقدادنجف ن بیدادماساروی برسد چونکه نماینده ساری هم باایشان رفیق می باشد
vlqhkd 13 دي 1391
من با همشهري هاي مركز استان موافقم كه غرب استان بايد از استان مازندران جدا شود. اگر چه شما مركز نشينان اين راچاپ نمي كنيد.
vlqhkd 13 دي 1391
من با همشهري هاي مركز استان موافقم كه غرب استان بايد از استان مازندران جدا شود. اگر چه شما مركز نشينان اين راچاپ نمي كنيد.
رضا 13 دي 1391
برای همه متاسفم
نا شناس 13 دي 1391
خلاصه کلام ختم کلام
ما مازندرانیها بجای اینکه دست همدیگر را بگیریم پای همدیگر را می گیریم
یعنی در مازندران یک آدم با عرضه نداشتیم مدیر صدا و سیمای طبرستان شود و ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از این فهم زیانها دیدم----- ای خدا کاش نمی فهمیدم
نا شناس 13 دي 1391
مگه شمال نیوز چکار کرد که دوست عزیز ما برایش متاسف شد من بعنوان یک آملی از ایشان متشکرم و برای مدیر آن آرزوی موفقیت می کنم چون برای هویت مازندرانی کوتاه نمی آیند مازندرانیی که فیلم پایتخت را قبول دارد وجود خارجی ندارد
نا شناس 13 دي 1391
آقای طاهایی همیشه و در همه جا از فرهنگ غنی مازندران دفاع می کرد نمی دانم چطور شد که این خبر را از ایشان شنیدیم من تا عکس را ندیدم باور نمی کردم ولی الآن هم امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد و این عکس فتوشاپ باشد
نا شناس 13 دي 1391
من هم با دوست تهرانی الساکن، بابلی الا صل. در مورد تهیه ی سایت نظرسنجی درمحکومیت این اقدام نابجا موافقم.پس شمال نیوز یا علی .دست بکار شوید و همت و غیرت مازنی ها را ببینید.
نا شناس 13 دي 1391
اولین خوسته ما این است که امامان جمعه این هفته یک تذکر جدی بدهند و از نماینده محترم ولی فقیه می خواهیم به عنوان پشتیبان ما از حقوق فرهنگی ولایی ما دفاع کند
جواب اون آقایی که خود را مازندرانی می داند و می گوید این فیلم عیبی ندارد را نمی دهم
فقط این را عرض می کنم چرا خود حمیدی این فیلم را آنچنان حساس کرد که استاندار را به سر صحنه فیلم برد؟
به نظر می رسد اینها همه برنامه ریزی بود . آقایون اگر شما چند نفر با هم مشکل دارید خواهش میکنم با احساسات مردم بازی نکنید
اگر ساخت این فیم موهن قطع شود آیا کشور ضرر می کند؟
ساداتی 14 دي 1391
شمال نیوز
این حقیر ریشه تاریخی وحدت فرهنگ و زبان را درسطح بین المللی و ملی گفتم و به شخص خاصی توهین نکردم مدتی است که عرایضم منعکس نمی شود ظاهراً شما هم مصلحتی عمل می کنید و به جای اینکه به خدا توکل کنید و مردم را پشت سرخود داشته باشید از توپ و تشر مسئولین و سیاستمداران می ترسید خدا به داد ما برسد شما که به عنوان زبان و حنجره ی این ملت هستید اینگونه عمل می کنید .
خبرنگار 14 دي 1391
با اینکه من معتقدم به مقوله فرهنگ نباید با دید سیاسی نگاه کرد اما باید احساسات مردم را مورد توجه قرار داد و به آن احترام گذاشت و استاندار نباید برای بازدید از سر صحنه این سریال می رفت مگر اگر مازندرانیها برای ساخت سریالی به تهران می رفتند استاندار تهران می رفت بازدید؟؟ ما مازندرانیها تا کی می خواهیم وقتی دوربین می بینیم خودمان را کنترل کنیم و جو زده نشویم هی هات؟
OMRAN.ZAREI 16 دي 1391
اقایان نمایندههای استان مثل اقای هادی حسینی ومقداد نجف نژاد وغیره بجای عوض کردن مدیر کلان استان اگه مردن برن جلوی سریال پایتخت 2 را بگیرند که توهین به مردم مازندارن واسم ائمه اطهار است
نا شناس 16 دي 1391
حالا میگن ماهواره بدآموزی داره و باید جلوی تهاجم فرهنگی را بگیریم!!!!
ما که داریم خودمون فرهنگو دار میزنیم چطورآقایون مسئول ..........با ساخت و حمایت این سریالها می خوان جلوی تهاجم فرهنگی رابگیرن خودش جای سواله!!!
در هر صورت از دست مسئولین و نماینده های مازنی ما که کاری بر نمیاد(یا.........ندارند یا ملاحظه کارن) خدا کنه که لااقل اون ور آبی ها به تحریم صداو سیمای ما ادامه بدهند تا صداو سیما بیشتر از این مایه شرمندگی ما نشه!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.